عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

تولد بابا جون...........(✿◠‿◠)¨¯`•ღღ.• ¨¯`•ღღ

1391/4/7 12:51
1,567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

رهام جون ديشب برا بابايي تولد 3نفره گرفتيم خوش گذشت .كلي روت كار كردم تا بابايي اومد در و باز كرديم گفتي تبلد مبالك بابا جون هم كلي ذوق زده شد.بابا خيلي دير اومدساعت ده و نيم بود خيلي هم خسته بود ساعت 12هم بايد بر مي كشت اولش ناراحت شدم ولي بعدش پيش خودم گفتم كارشون الان خيلي سنگينه اشكالي نداره بابا جون بعد از پذيرايي بنده كه كلي هم سوپرايز شده بود رفت و من و شما تنهامونديم خونه.

شکلکهای جالب آروین

واااااااااااااااي ساعت 7صبح يه اتفاق وحشتناك افتاد زلزله اومدو من مردم از ترس تو رو محكم بغل كردم و مثل ديونه ها رفتم سمت در تراس  يك ساعت و نيم بيدار بودم و شما بغلم بودي اينقد حالم بد شده بود يك ساعت دير اومدم سر كار خيلي ترسيدم الان با بابا صحبت كردم بهش گفتم رفتم دم تراس كلي بهم خنديدو گفت اونجا چرا ؟مي خواستي زلزله شد از اونجا خودتونو پرت كنيد پايين من از زلزله خيلي مي ترسم خدا رحم كرد بعد اخبار اعلام كرد يكي از شهرستانهاي اطراف بوده.

شکلکهای جالب آروین

 همسر عزيزم تولدت مبارك

متن های زیبا برای تبریک جشن تولد

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک

كيك تولد باباييhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/cakesmileyf.gif

اينم كادوي بابا جون از طرف من و شما

اينم شام مورد علاقه بابايي

اينم از تنقلات و ميوه بعد از شام

اينجا هر كاري كردم يواشكي كادو رو ببري بدي به بابايي همش مي گفتي اين چيه دوست داشتي بازش كني و يكي يكي نگاشون مي كردي و طبق عادتت پرتشون مي كردي

بابايي خسته بود و دوست نداشت عكس بگيره ولي من يه چندتايي برا يادگاري ازتون عكس گرفتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (67)

نی نی گل
7 تیر 91 17:31
سلام دوست عزیز.................
وبلاگ من با موضوع کارت پستال
ویژه نیمه ی شعبان آپه...........
خوشحال می شم که به وبلاگم
بیایید و ازتصاویر آن دیدن فرمایید
ونظراتتون برای من خالی از لطف
نخواهد بود......ممنونم.........
مدیر سایت نی نی گل........


با كمال ميل
مامان ریحان عسلی
7 تیر 91 17:51
سلام
تولد همسریتون مبارک میگم چرا کیکش شمع نداشت
من تازه از سفر برگشتم بعدا میآم پستای نخوندمو میخونم
دستتون هم درد نکنه بابت کادو
شام چی بود خورشت بادمجون؟ درست معلوم نشده تو عکس شایدم من خستم زیاد زووم نکردم
عجب میزی نگفتی من ضعف میکنم آخه


سلام مرسي.فرداش يادم افتاد هه هه هه هه......گوشت بود عزيزم..آخيش ببخشد تشريف بياريد براتون درست مي كنم جدي ميگم
خاطره مامان بردیا
7 تیر 91 18:43
به به تفلد بوده؟! تفلد بابای رهام خان مبارک باشه. چه شامی چه پذیرایی ...دل ما رو که آب کردی حسابی... انشاء اله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید و هر سال تفلد همدیگه رو جشن بگیرید


مرسي خاطره جووووووووون
مریم(مامان روشا)
8 تیر 91 0:38
بابایی مهربون تولدت مباااااااااااااااااااااااااارک
مونای نازم دستت دردنکنه که این همه به بابایی حال دادی سنگ تموم گذاشتی دل مارو هم آب کردی


سلام مريم جوووون.ممنون .تشريف بياريد برا شما هم سنگ تموم ميزارم عزيزدلم
پري همكار مامان مونا
8 تیر 91 8:34
سلام مونا جون دستت درد نكنه بابت تولد ولي قرارمون يادت رفت شوخي كردم كاشكه خدا يه همچين همسري نصيب داداش من بكنه اخه خيلي ماهي گلم


سلام عزيزم نظر لطفته خانومي
مريم مامان برسام
8 تیر 91 8:57
سلام خاله تولد بابات هم مبارك ايشالله هميشه سايه مامان و بابا سالهاي سال بالا سرت باشه دلم برات تنگ شده بود


مرسي خاله جوووووووون.منم دلم براتون تنگ شده بود
زهره مامان هلیا
8 تیر 91 9:00
سلام رهام جان تولد بابایی مبارک
چه خوشگل شدی ماشالله


مرسي زهره جوووووون
مامان شايان جوني
8 تیر 91 9:01
باباي رهام تولدتون مبارك. به به چه خانم با سليقه اي. مونا خانوم دستت درد نكنه واسه همسري سنگ تموم گذاشتي. ايشا اله هميشه خوش و خرم در كنار هم زندگي كنين. از بابت زلزله هم خدا رو شكر كه به خير گذشت.


سلام ممنونم عزيزم......اره واقعا خدا رو هزار مرتبه شكر
مامان زهرا
8 تیر 91 14:04
سلام
خوبید؟ خوشخال شدیم که سر زدید
با افتخار لینک شدید


مرسي
مامان زهرا
8 تیر 91 14:08
سلام تمامی دوستان وبلاگی زهرا جون توی وبلاگ دومش
tiam2011.niniweblog.com
ثبت است
خوشحال میشیم ما را هم لینک کنید


با كمال ميل
نایسل
8 تیر 91 14:52
عزیزززززززززززززززززززززز دلم سلام خوبییییییییییییییییییییییییییییییی


سلاااااااااااااااااام
نایسل
8 تیر 91 14:54
قربونت برم وای زلزله خیلی وحشتناکه
7 بهمن نیشابور زلزله اومد 5 و 8 دهم ریشتر ببیین مدت 7 ثانیه بوددد
اینقدر شدید بوددد که نگو
زمین هر هر صدا میداددد همه چی ملرزیددد
واییییییییییییییییی خیلی وحشتناکک بوددد
بعدشم که 200 خورده ای پس لرزه داشتت
یعنی همه ملت تا صبح تو خیابونا بودن چه زلزله های بدی بوددد واییی
وقتی یادم میاد از ترس میمیرمم
من اونجا حامله بودم تازه اولش هم بودد
بچه ام چقدررر ترسیده بود بمیرمم براش


منم خيلي از زلزله مي ترسم
نایسل
8 تیر 91 14:54
قربونت برممم روی تراس که بد تره باید میرفتی زیر میزی جایی



همه همينو ميگن
نایسل
8 تیر 91 14:55
ای ولللللللللللللللللللللللللل تولد همسریییی تون مبارککک ای ول بابا
نایسل
8 تیر 91 14:55
عزیزز دلم ایشالا تولد 120 سالگی شون در کنار هممم


مرسي
نایسل
8 تیر 91 14:55
راستی ای وللل چه غذاهایی درست کردی خوش به حال شوهرتت مهربون با سلیقه من


مرسي الناز جووووووووون
نایسل
8 تیر 91 14:56
راستی راستی عزیزمم کادوهاششونم مبارکک
ای جون پسرت اصلا طاقت نداشته


ممنونم
نایسل
8 تیر 91 14:56
چشات خوشمل میبینه خوشگلم


نایسل
8 تیر 91 14:56
من بانک کارورزی میرم قربونت برم


متوجه شدم عسيسم
نایسل
8 تیر 91 14:58
قالبم شماره صفحه نداره قربونت بشم کاری نمیشه کرد مپگه بری آرشیو مطالبببب ماه هار وبزنی یکیمشوو میتونی بخونی


متوجه شدم
نایسل
8 تیر 91 14:58
دلمممممممممممممم براتت تنگیده بوددد


لطف داري عزيزم
نایسل
8 تیر 91 15:00
اره من بیشتر دلم میخواد ما فقط دو تا خواهریم
اون شوهرش فوق العاده وضع مالی اش خوبه
من بعضی اوقات حسودیم میشه
از خونه زندگی اش از کادوهایی که میگیره
از خرجایی که میکنه


الهي بميرم.اشكالي نداره تنت سالم باشه
نایسل
8 تیر 91 15:00
ولی خوبه که خونه خریدی قربونت بشم


مرسي عزيزم
نایسل
8 تیر 91 15:01
ما هم خونه خریدیم ولی شوهرم نه نه زرنگش خونه رو به اسم مامانش کردن باز تو دلت خوشه به اسم شوهرته من نگران اینم این سرطانی بمیره خونه رو باید با خواهر شوهرم تقسیم کنم


اي بابا
نایسل
8 تیر 91 15:02
خودم عکاس بودم عسیسممم
نایسل
8 تیر 91 15:02
آره بابا جونم خیلی ماهه خدا برام نگهششش داره
تو کجا کار میکنی ؟ چی کاره هستی


خدا حفظش كنه.ميگم بهت
نایسل
8 تیر 91 15:03
کیک من خیلی خوش مزه است یادم باشه دستورر کیکی تورو هم بگیرم بهم میییدی؟


چرا كه نه
نایسل
8 تیر 91 15:06
دوستای ما خب
خیلی باهم صمیمی هستن الان امیر اینا 3 تا نی نی دارن ولی بازم میان
البته اونا دارن میان تهران برای زندگی اگاه اونا بیان دیگه به قول تو ممکنه جمعمون بپاشه

هر جا كه باشيد سالم باشيد و تندرست
نایسل
8 تیر 91 15:07
واسه پری جون باید اینجا نظر بزارم تا مطمئن باشم میخونه ؟


حتما مي خونه عزيزم
نایسل
8 تیر 91 15:08
پری جونی میشه یه وب بزنی خیلی خوب میشه عزیز دلممممم


خبرميدم بهش عزيزم
ني ني شكلك
8 تیر 91 19:57
سلام مامان عزيز آرا شما ثبت و تكميل شد ممنون از حضور پرمهرتون


مرسي
مامان زهرا
9 تیر 91 11:12
خانمی منتظر رای شما هستیم درمسابقه زیر
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php

زهرا جون مشغول آشپزی





چشم

مامان آريا
10 تیر 91 11:56
تولد بابايي مبارك اميدوارم سايه باباييه مهربون ساليان سال بالا سرتون باشه و در كنارش به نهايت آرامش برسين و سه تايي با هم خوشبخت زندگي كنين آمين
الهي بميرم برات كه اونطوري ترسيدي هركسي هم باشه از زلزه مي ترسه خدارو شكر كه به خير گذشته و اتفاقي نيفتاده
ولي بابايي راست مي گه حالا چرا تراس


مرسي عزيزم.خودمم نمي دونم چرا


مامي نسيم ( مامان ملودي )
10 تیر 91 12:53
تولده بابائيت مبارك رهام جون. تولد همسر شما هم مبارك مونا جان . انشا الله هميشه به خوشي


ممنونم لطف داري عزيزدلم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
10 تیر 91 12:55
من كه چلو ماهيچه دوست ندارم دهنم آب افتاده خدا به داد دل باباي رهام بيفته كه مورد علاقه اش هست اين غذا


تشريف بياريد را شما هم درست مي كنم
مامان زهره
10 تیر 91 15:53
تولد پدر گل پسر مبارك


ممنون از لطفتون
مامان زهره
10 تیر 91 15:54
راستي ممنون كه به تاج سر راي دادي.تازه از سرعين برگشتم سر فرصت مي يام و مطالبتان را مي خوانم


خواهش مي كنم
سمانه(مامان محمدرهام)
11 تیر 91 2:08
به به تولد عشقت مبارک مونا جونم.خدا عمر با عزت وسلامتی بهتون بده عسیسمممممممممم.

منم از زلزله وحشت دارم گلم ولی اگه خدای نکرده وزبونم لال بازم اومد نرید تو تراس.رهام عسلمو ببوس


مرسي عزيزم.چشم
مامان زهره
11 تیر 91 11:32
مراقب رهام جان باشين.آفرين كه در كمترين ثانيه ها هم به شادي ها ناخنك مي زني


مرسي عزيزدلم از حضور گرمت
مامان ریحان عسلی
11 تیر 91 12:10
سلام عزیزم
خصوصی


مرسي
نایسل
11 تیر 91 20:30
مرسیییییی گلممممم قابل نداره
نایسل
11 تیر 91 20:31
واسه دستور کیکککک منون منم بت میدم


مرسي خانومي
نایسل
11 تیر 91 20:31
اگه میدی سر جلسه داشتم میمردم


واااااااااااااي چي كشيدي
نایسل
11 تیر 91 20:32
آخ منم دق کردمممم از دست این امتحانا


اينجوري نگو دلم مي سوزه
نایسل
11 تیر 91 20:32
فازغ تحصیلی یه ارزو شده برام


نه بابا به يه چشم زدن تمومه
نایسل
11 تیر 91 20:36
نگا کن دو تا دستور کیک دارم گلم

1: سه تا تخم مرغ رو میشکنی + بکینگ پودر+وانیل +جوش شیرین میکنی+ا الیوان شیر+ ا لیوان روغن+1 لیوان شکر
+3 لیوان آرد
هم میزنی همشو باهم
میریزی تو قالب تو فر درجه 190 درجه سانتی گراد 45 دقیقه آماده است


کیک اسفنجی:
5 تا تخم مرغ زرده و سفیده شو جدا کن
خوب هم بزن جدا جدا هر کدومو 10 مین هم بزن
همه خوب شدنش به بیشتر هم زدنشه

بعد زرده رو + وانیل کن + 5 قاشق شکر+ 5 قاشق آرد آرد رو الک کنی بهتره
بعد سفیده ها ور هم که خوب هم زدی با اینا اضافه کن یکم هم بزن خیلی نه
کف قالب روغن آرد بزن بزار تو فر

راستی زرده رو باشکر وانیل 10 دقیقه خوب هم بزن
سفیده رو هم خالی جدا 10 مین هم بزن

بعد که پخت میزاری تو یخچال خنک که شد خامه یا شکلات میزنی

من اینو 3 تا درست میکنم رو هم میزارم

خيلي ماهي قربونت برم مرسي

نایسل
11 تیر 91 20:36
بازم اگه سوالی بود بپرس خوشملم


چشم عسيسم
نایسل
11 تیر 91 20:37
پری جونی سلام خوبیمرسی همیشه بهم سر میزنی بوس عزیززز دلم
نایسل
11 تیر 91 20:38
منم برات پری جون بهترین آرزوها رو دارم
نایسل
11 تیر 91 20:38
آره حقش بود باید اذیتش میکردم
نایسل
11 تیر 91 20:39
نایسل
11 تیر 91 20:39
مامان آنیسا
12 تیر 91 8:00
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر میزنی متاسفانه 8 ماه پیش آنیسا کاوازاکی گرفت و به خاطر دیر تشخیص دادن دکترای محترم باعث شد به دو تا از عروق قلبش صدمه وارد کنه فقط میتونم بگم واسه دخترم دعا کن ممنون عزیزم رهام و ببوس از طرف من و آنیسا جون


خداي من خدا شفاش بده براش دعا مي كنم
مامان ریحان عسلی
12 تیر 91 13:50
خصوصی
مریم(مامان روشا)
12 تیر 91 15:52
;کجایی!!!!



من هستم شما كجايي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نایسل
12 تیر 91 16:54
عزیز دلم مرسی منم دلم خیلی تنگ میشه بیام تو نت


مگه قرار ديگه نياي
نایسل
12 تیر 91 16:54
چه رشته خوبی ای ول


نایسل
12 تیر 91 16:54
توهم واسه دستور کیک مرسی با سلیقه خانم


مرسي عزيزدلم
نایسل
12 تیر 91 16:55
پسر نازت خوبه


خوبه خانومي
نایسل
12 تیر 91 16:55
از این به بعد کمتر میتونم بیام مونا جون


چرااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پري همكار مامان مونا
12 تیر 91 16:58
سلام گلم مونايي امروزم كه ننوشتي نميگي من هر روز به وب رهامي سر مي زنم وقتي چيزي نمي نويسي مي خوره توذوقم بي خيال هميشه لبت خندون باشه گلم


مرسي عزيزم.ببخشيد
مامان سانلی
12 تیر 91 17:41
سلام مونا جون .تولد اقای شوشوت مبارک. دست گلت درد نکنه.حسابی با سلیقه ای ها . زلزله واقعا وحشتناکه البته من تا حالا ندیدم ولی فکرشم میکنم میترسم عزیز دلم خوبه رهام متوجه نمیشه مگرنه بچه میترسید. بوس برای رهام


مرسي سميه جون.........اميدوارم هيچ وقت نبيني
مامان زهره
13 تیر 91 12:28
سلام پيشاپيش اين عيد بزرگ را تبريك مي گم .انشاء الله به ظهورش


ان شاله
مامان سانلی
13 تیر 91 14:52
خصوصی داری مونا
سمانه(مامان محمدرهام)
13 تیر 91 18:53
سلام مونا جونم خوبی؟گل پسر خوبه؟

یادم رفته بود بگم :
رهام خیلی شبیه باباشه هاااااااااااااااا البته شما رو که ندیدم ولی اینطوری به نظرم اومد.
الهی همیشه لبتون خندون ودلتون شاد باشه گلم


مرسي آره همه ميگن
مامان زهره
14 تیر 91 9:54
شايد امروز كمتر بتونم بيام پيشت چون دارم كارهامو به سرعت انجام مي دم چون مي خوام بعداظهر با گل پسري بريم قم و جمكران.ا راستي عكس هاي اتاق محمد سپهر را هم گذاشتم دوست داشتي بيا ببين.


چشم ميام
مامان آنیسا
14 تیر 91 11:09
دلت شاد و لبت خندون واسه همیشه و ممنون از پری عزیز


مرسي عزيزدلم